W sytuacji, gdy nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru, zgodnie z obowiązującym prawem w przypadku zawarcia umowy na odległość, tj. przez naszą stronę internetową, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dostarczenia do Ciebie towaru, bez podawania przyczyny.
Jednocześnie w razie, gdy dojdzie do takiej sytuacji zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 609 578 041 lub mailowo na adres: zwroty@domex.leszno.pl. Zależy nam na Twojej opinii i w ramach podniesienia jakości świadczonych usług, analizujemy każdy przypadek indywidualnie. Jeśli masz jakikolwiek pytania dotyczące reklamacji lub zwrotu także chętnie służymy pomocą.
Zwrot towaru
Aby skorzystać z prawa zwrotu należy pobrać i wydrukować formularz zwrotu, który dostępny jest tutaj. Po jego wypełnieniu, należy dołączyć go do zwracanego produktu i wysłać na adres: Centrum Dystrybucji ul. Miernicza 4, 64-100 Leszno lub dostarczyć osobiście pod tym samym adresem. Koszt odesłania towaru pokrywa zwracający, a Sklep Internetowy Domex, po otrzymaniu produktu (nie później niż w terminie 14 dni) zwróci konsumentowi wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostawy.
Reklamacja towaru
W sytuacji, gdy zakupiony produkt jest w jakikolwiek sposób wadliwy, prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie 609 578 041 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zwroty@domex.leszno.pl. Szczegółowo rozpatrzymy każdy przypadek i dołożymy wszelkich starań, aby został potraktowany przychylnie. Twoje zaufanie oraz zadowolenie z zakupów jest dla nas najważniejsze.